zondag 1 januari 2012

G I V E A W A Y : Incompleet manifest voor groei



In 1998 schreef en publiceerde Canadees ontwerper Bruce Mau (1959): 'The incomplete manifesto for growth' met handvaten om te blijven groeien en je te ontwikkelen. Simpele praktische, alledaagse aanbevelingen om even bij stil te staan en snel weer verder te gaan.
Of je nu met een creatief of een operationeel project; of jezelf; of je organisatie bezig bent, help jezelf verder met deze 'down to earth' aanbevelingen voor groei in de ruimste betekenis van het woord.

het beste met jezelf voorhebben
Iedereen heeft het beste met zichzelf, zijn omgeving, zijn projecten en zijn organisatie voor. En iedereen kent die momenten dat je voor je uit zit te turen met het 'hoe nu verder?' in gedachten.
Dat is wat ik je wil meegeven voor 2012. Iets om náár te turen: een alledaags boeket basale tips om jezelf bij tijd en wijle aan te herinneren en jezelf even te 'resetten' als je vastloopt of waarmee je aan je 'denk-lussen' kan ontsnappen. Een totem om je bespiegelingen, wensen en voornemens een stapje verder te brengen. Of als moment om even de waan van de dag naast je neer te kunnen leggen.

giveaway
Om het je makkelijk te maken heb ik een printklare versie gemaakt als deurposter. Je kan hem zo doorsturen naar je printer of drukker en ze kunnen hem zo voor je uitprinten. De deurposter vind je hier.
Ik heb ook een webversie gemaakt, dus dan kan je hem digitaal opslaan. En een reminder toevoegen die je bijvoorbeeld wekelijks herinnert. De webpagina vind je hier.

Tot weer:
Kees Schreuders



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerlijk gezegd een ontzettend inspirerende webpagina!
joris verrips

Jos Rosier zei

Mooi, duidelijk en zo herkenbaar!
Jos Rosier

Digital Storyteller zei

Dank je wel voor het delen van dit prachtige"incomplete manifest"! Het zet mij zeker aan tot denken ;-)

Arianne Wienke

Case zei

Het effect van de deurposter met ‘Het incompleet manifest voor groei’.

Deze reactie kreeg ik binnen:
--------------
Beste Kees,

Je inspiratie met deze intenties heeft niet alleen mij geraakt. Ik heb op jouw suggestie deze intenties gedeeld met een aantal klanten. Zij zijn zo enthousiast dat ze aan het printen zijn geslagen en deze aan het ophangen zijn. Compliment voor je creativiteit en het effect wat het heeft op organisaties en haar medewerkers.

Om deze intenties nog meer leven in te blazen, wil ik me er graag mee verbinden en, als je daar geen bezwaar tegen hebt, een ‘branded’ versie van de deurposter aan organisaties aanbieden en onze steun daarbij aanbieden.

Wat vind je hiervan?

- Jan Stokkink
---------------

( …natuurlijk heb ik hier ja op gezegd! ;-)

Sanne zei

bedankt voor deze inspirerende poster! Hij komt op een mooi plekje te hangen.